Przetargi
Ogłoszenie o przetargu na wymianę okien, drzwi i bram
w firmie UNIMAR w Lipsku
Numer ogłoszenia: 1/2014 data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: Art. 701-705 Kodeksu Cywilnego.
I. ZAMAWIAJĄCY
- 1. NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe
UNIMAR,
ul. Czachowskiego 63, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie,
tel. 48 3780302, 48 3780363, faks 48 3782264.
- 2. Adres strony internetowej zamawiającego: www.unimar.com.pl
- 3. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: osoba fizyczna prowadząca działalność
gospodarczą.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
a) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymian stolarki okiennej, drzwi i bram w budynkach produkcyjno-gospodarczych w firmie UNIMAR w Lipsku. Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będzie zobowiązany dokonać samodzielnie obmiaru okien. Zamówienie obejmuje także demontaż starych okien oraz ich zagospodarowanie przez wykonawcę.
b) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
c) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej, drzwi i bram w budynkach produkcyjno – gospodarczych w firmie UNIMAR w Lipsku.
Zakres robót obejmuje:
- Wymianę istniejących okien na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/m2K, wyposażonych w niewielkie nawiewniki higrosterowane, łącznie 87 sztuk;
- Wymianę istniejących drzwi i bram na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=1,7W/m2K, łącznie 34 sztuki.
Zestawienie przegród
Opis |
Ilość szt |
|
Drzwi zewnętrzne |
LxH=270,0 x 300,0 cm |
1 |
Drzwi zewnętrzne |
LxH=300,0 x 300,0 cm |
3 |
Drzwi zewnętrzne |
LxH=105,0 x 230,0 cm |
1 |
Okno zewnętrzne |
LxH=50,0 x 90,0 cm |
1 |
Okno zewnętrzne |
LxH=85,0 x 127,0 cm |
4 |
Okno zewnętrzne |
LxH=95,0 x 112,0 cm |
2 |
Okno zewnętrzne |
LxH=205,0 x 134,0 cm |
2 |
Drzwi zewnętrzne |
LxH=200,0 x 280,0 cm |
2 |
Drzwi zewnętrzne |
LxH=270,0 x 280,0 cm |
2 |
Drzwi zewnętrzne |
LxH=80,0 x 220,0 cm |
1 |
Drzwi zewnętrzne |
LxH=145,0 x 280,0 cm |
1 |
Drzwi zewnętrzne |
LxH=160,0 x 280,0 cm |
2 |
Drzwi zewnętrzne |
LxH=90,0 x 226,0 cm |
1 |
Okno zewnętrzne |
LxH=145,0 x 98,0 cm |
3 |
Okno zewnętrzne |
LxH=135,0 x 98,0 cm |
1 |
Okno zewnętrzne |
LxH=200,0 x 98,0 cm |
5 |
Okno zewnętrzne |
LxH=150,0 x 98,0 cm |
7 |
Okno zewnętrzne |
LxH=175,0 x 135,0 cm |
1 |
Okno zewnętrzne |
LxH=200,0 x 135,0 cm |
1 |
Okno zewnętrzne |
LxH=80,0 x 135,0 cm |
1 |
Okno zewnętrzne |
LxH=55,0 x 90,0 cm |
1 |
Drzwi zewnętrzne |
LxH=350,0 x 330,0 cm |
1 |
Drzwi zewnętrzne |
LxH=360,0 x 300,0 cm |
1 |
Drzwi zewnętrzne |
LxH=360,0 x 350,0 cm |
1 |
Okno zewnętrzne |
LxH=100,0 x 120,0 cm |
4 |
Okno zewnętrzne |
LxH=130,0 x 90,0 cm |
4 |
Drzwi zewnętrzne |
LxH=155,0 x 300,0 cm |
1 |
Drzwi zewnętrzne |
LxH=300,0 x 310,0 cm |
6 |
Drzwi zewnętrzne |
LxH=95,0 x 210,0 cm |
3 |
Drzwi zewnętrzne |
LxH=95,0 x 255,0 cm |
2 |
Okno zewnętrzne |
LxH=85,0 x 124,0 cm |
18 |
Okno zewnętrzne |
LxH=85,0 x 135,0 cm |
1 |
Okno zewnętrzne |
LxH=145,0 x 124,0 cm |
10 |
Okno zewnętrzne |
LxH=150,0 x 124,0 cm |
2 |
Okno zewnętrzne |
LxH=200,0 x 135,0 cm |
6 |
Drzwi zewnętrzne |
LxH=270,0 x 260,0 cm |
2 |
Drzwi zewnętrzne |
LxH=100,0 x 255,0 cm |
2 |
Drzwi zewnętrzne |
LxH=100,0 x 210,0 cm |
1 |
Okno zewnętrzne |
LxH=140,0 x 95,0 cm |
9 |
Okno zewnętrzne |
LxH=140,0 x 150,0 cm |
1 |
Okno zewnętrzne |
LxH=55,0 x 90,0 cm |
2 |
Okno zewnętrzne |
LxH=400,0 x 120,0 cm |
1 |
III. WARUNKI UCZESTNICTWA W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM:
- Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie przez oferenta oświadczenia.
- Posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł netto wraz z referencjami.
- Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli oferent przedłoży do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zmówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zamawiający wymaga minimum jednej osoby posiadającej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjnobudowlanej.
- Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie przez oferenta oświadczenia.
- Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 32.000,00 zł
- Zamawiający żąda od wykonawcy udzielenia gwarancji na jakość wykonanej usługi na okres 36 miesięcy oraz minimum 5 lat na użyte materiały
- Zamawiający będzie żądał należytego zabezpieczenia wykonanej umowy w wysokości 10% wartości brutto wykonanych robót.
IV: WYMAGANE DOKUMENTY:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
- Formularz ofertowy
- Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł netto wraz z referencjami.
- Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zmówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków.
- Oświadczenie, dotyczące wywiązywania się z opłacania składek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.
- W celu potwierdzenia, że przedmiot zaoferowany przez wykonawcę odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego do ofert należy dołączyć :
1. Ważną aprobatę techniczną ITB dla oferowanej stolarki okiennej i drzwiowej.
2. Certyfikat zgodności ITB dla okien, drzwi, bram, wkładów i okuć.
3. Atesty higieniczne dla okien, drzwi i bram.
4. Atest higieniczny na wkład szybowy.
5. Atesty higieniczne dla zastosowanych materiałów (PCV, uszczelki, okucia).
6. Orzeczenie o stopniu palności.
7. Certyfikat COBR na okucia.
V. TERMIN WYKONANIA: 01-11-2014 - 10.11.2014r.
VI. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie internetowej firmy: www.unimar.com.pl w dniu 29.09.2014 oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w firmie PPHU UNIMAR ul. Czachowskiego 63, 27-300 Lipsko
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Wszelakie informacje można uzyskać pod adresem: PPHU UNIMAR ul. Czachowskiego 63, 27-300 Lipsko, tel. 48 3780302, 48 3780363
VII. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie PPHU UNIMAR ul. Czachowskiego 63, 27-300 Lipsko lub przesłać pocztą na adres: PPHU UNIMAR, ul. Czachowskiego 63, 27-300 Lipsko z dopiskiem „przetarg na wymianę okien, drzwi i bram w firmie UNIMAR w Lipsku” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 października 2014r. do godz. 15.00.
W przypadku wysłania aplikacji drogą pocztową decyduje data wpływu do PPHU UNIMAR.
Aplikacje, które wpłyną do PPHU UNIMAR niekompletne lub po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej firmy: www.unimar.com.pl oraz na tablicy ogłoszeń PPHU UNIMAR ul. Czachowskiego 63, 27-300 Lipsko.
VIII. INFORMACJE DODATKOWE:
- Kryterium oceny ofert: cena - 100 %
- Czas związania ofertą: 30 dni.
- Wadium: 32.000,00 zł
- Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z zaciąganej pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów oraz zawrzeć umowy ramowej.
Załączniki do ogłoszenia:
- załącznik nr 1 – formularz ofertowy
- załącznik nr 3 – oświadczenie wykonawcy
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY